Skab et tilbud på en gulvafhøvling sammen med firmaet, som andre også kan bruge

04 June 2021
Anders Lundtang Hansen

editorial

Hvis der er noget, som alle firmaer gerne vil have, så er det kunder i butikken i det ene eller andet omfang.

I tilfælde med en gulvafslibning og en gulvafhøvling kan man have gjort sig meget for at markedsføre sig, give andre former for servicer, ligge det rette sted i landet, komme ud til mange områder i landet og endvidere analysere lidt på, hvad kunderne kan lide ved en, hvad de kender en for og meget andet.

Den slags kan man udføre på mange måder, men noget af det bedste er kvalitative undersøgelser, hvor man tager fat i kunderne af dem, som der passer til ens skabelon af en kunde og ikke mindst dem, som man tidligere har haft og hører ad, hvad de synes om en.

Det kan man gøre ved at give dem et spørgeskema, men endnu bedre er det at tage fat i dem og snakke med dem, hvad de gerne vil have.

Hvis kunderne så ligefrem henvender sig til en med den slags, så er det med at lytte.

Kunden ved, hvad kunderne vil have med gulvafhøvlinger

Og her tænker vi ikke så meget på, hvad en given kunde skriver på de sociale medier og andet, som måske ikke er så velovervejet.

Men det kan være, hvis en kunde ringer til en for at spørge ind til et tilbud og måske høre, om man kan ændre det lidt eller skabe et helt nyt fra bunden.

Som regel bliver sådan et skræddersyet, men hvis kunden nu siger, at det givne tilbud, man selv er kommet på med en gulvafhøvling, er noget, som man har hørt fra en del andre, at de også kunne bruge, så var det måske noget med at se, om man skulle gøre dette hidtil specifikke tilbud tilgængeligt for andre.

Kunderne ved som regel bedst, hvad kunderne gerne vil have.

More articles